Nieuw-Zeeland en Australië 2015 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland en Australië 2015 - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland en Australië 2015

Door: Lucie

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Februari 2015 | Nederland, Roermond

Hallo luitjes,

Het is weer bijna zover. De koffers zijn gepakt en morgenavond vliegen we via Dubai en Sydney weer naar Nieuw-Zeeland. We gaan met een camper van het Noordereiland naar het Zuidereiland. Onderweg proberen we de Tongariro Crossing nog eens te lopen. Het Noordereiland hebben we in 2012 goed verkend, vandaar dat we de meeste tijd op het Zuidereiland gaan doorbrengen.
Op het Zuidereiland bezoeken we mijn neef Arjen, die daar nu 1,5 jaar werkt. Vanaf Christchurch vliegen we op 6 maart richting Sydney, waar we 2 dagen blijven. Dan halen we ook daar een camper op, waarna we via de binnenlanden en de kust van het zuiden van Australië naar Adelaïde rijden. Daar willen we Kangaroo Island gaan bezoeken en uiteindelijk vertrekken we op 31 maart weer richting ons mooie Nederland.

We vinden het leuk dat jullie ons belevenissen gaan volgen. Reacties zijn altijd welkom!!!

we houden jullie op de hoogte.

liefs Ilse en Lucie

• 10 Februari 2015 - 19:25

Petra:

Lieve twee,
    heel veel plezier op deze reis!! En natuurlijk is het erg leuk om jullie te volgen....
    groetjes Petra

• 10 Februari 2015 - 19:27

Har Bongers:

Hallo meiden,

ongetwijfeld weer een mooie reis voor de boeg. Geniet zoveel mogelijk maar wees voorzichtig en doe geen gekke dingen. Namens Ria en mij veel plezier en voor Lucie van harte proficiat met je verjaardag.
    Een dikke knuffel voor jullie beiden en tot ziens in april.

grt.

Har

• 10 Februari 2015 - 19:58

Wilmie:

Hallo mupkes,ja het is weer zover gaan we weer genieten.Hele goede reis en have fun.

Groetjes Jan en Wilmie.

• 10 Februari 2015 - 20:33

Ruud En Gitte:

Leef maedjes,
    Goede reis en geniet van een hele fijne vakantie.
    Ruud en Gitte

• 10 Februari 2015 - 22:17

Iris :

Hoi Lucie en Ilse, leuk dat ik jullie vanmorgen nog ff gezien heb. Ik wens jullie een te gekke vakantie. Geniet ervan! En een hele goede vlucht. Liefs iris

• 10 Februari 2015 - 23:12

Hilda En Henk:

Hallo meiden.
    Leuk om op deze manier weer wat van jullie te horen.
    Natuurlijk gaan we jullie weer volgen.
    Een hele goeie reis en heeeel veel plezier geniet er van.
    Liefs van Hilda en Henk.

• 11 Februari 2015 - 11:30

Yasmina En Giel:

Lieve Lucie en Ilse.

AAAAAH,we willen mee!!!
    Heerlijk weer zo'n geweldige trip voor de boeg.
    Geniet ervan en laat ons meegenieten door jullie verhalen en foto's.
    Kangarou island is ook een belevenis.Maar voor het zover is , moeten jullie eerst heel veel andere plekjes bewonderen.Geniet en voor straks...........................gezond terugkomen.
    Liefs en een knuffel , Giel en Yasmina.

• 11 Februari 2015 - 11:48

Anni:

Wir wünschen Euch eine super schöne Zeit und freuen uns schon auf viele coole Fotos von Euch :-)
    Anni & Patrick mit Familie vom ASTERHOF

• 11 Februari 2015 - 19:48

Huub:

Hallo Ilse en Lucie,
    ook ik ben wel jaloers op zo'n mooie vooruitzichten. Maar ja, nu zijn jullie aan de beurt.
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie, dat jullie veel leuke dingen mogen meemaken en natuurlijk: gezond blijven.
    Geniet ervan, Huub.

• 11 Februari 2015 - 22:18

Anneke:

Bofkonten, goede reis en een hele mooie vakantie!

• 12 Februari 2015 - 17:18

Johan:

Hoi Saampjes,
    Hopelijk hebben jullie geen nacht over hoeven te slaan en zijn jullie meteen in staat om te gaan genieten van hopelijk weer een mooie reis. Ik zie uit naar jullie reisverslag(en). Geniet ze en zorg vooral dat je gezond blijft.

• 13 Februari 2015 - 16:23

Frits En Loes:

Hallo dames
    Hoop dat jullie goed aangekomen zijn
    Wij wensen jullie een heel fijne vakantie.Geniet ervan.We zullen met plezier jullie reisverslagen volgen