Nieuw-Zeeland reis - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland reis - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

11 Oktober 2009 | Nederland, Roermond

Hallo luitjes,

Op deze regenachtige zondagmiddag begonnen met de site, zodat jullie op de hoogte blijven van ons doen en laten in Nieuw-Zeeland.
Elke keer als we een stukje plaatsen, ontvangen jullie een e-mail, zodat jullie ons kunnen volgen via de digitale (snel)weg.
De vertrekdatum is 30.10.2009, echter we gaan op 29.10.2009 alvast naar Schiphol om zo rustig en relaxed te vliegen. Eerst vliegen we naar San Francisco, daar blijven we 2 nachten. Vervolgens vliegen we naar Auckland en ook daar blijven we eerst 2 nachten. Dan gaat het avontuur beginnen met het ophalen van de camper voor 6 weken. Nog effe volhouden dus.

• 11 Oktober 2009 - 14:54

Johan:

Hoi Ilse en Lucie,

Leuk idee en ik ben reuze benieuwd. Wellicht zien of spreken we elkaar nog voor die datum.

X-jes

• 11 Oktober 2009 - 15:36

Hilda+henk Te G:

Hallo meiden van het goede leven!
    Bijna is het zover en kan de reis beginnen,we wachten met spanning de reis verslagen af.

• 11 Oktober 2009 - 18:55

Petra:

Nou dames, ik ben erg benieuwd naar jullie belevenissen. Toch is 7 weken best wel lang! Met wie moet ik nu kofiie drinken bij Dennenmarken en bij In de Kroon?
    In ieder geval ... heel veel plezier!

• 12 Oktober 2009 - 11:29

Je Broertje:

Hallo zusjes,

Ik hoop jullie voor je vertrek nog wel even te zien, maar wens jullie via deze weg toch alvast een hele leuke en welverdiende vakantie toe.
    dit is wel een leuk idee dan kunnen we jullie mooi volgen. Groetjes en Dikke Kus, Wy2

• 12 Oktober 2009 - 12:06

Wilmie:

Hallo mupkes,wij zullen jullie zeker gaan volgen .Kunnen we jullie toch een beetje in de gaten houden.Maar voor die tijd zien we mekaar nog.Knuffel Janne en Wimpie.

• 16 Oktober 2009 - 09:35

Ruud En Gitte:

Leeve maedjes,

We willen jullie vanaf een herfstachtig Geleen een geweldige vakantie wensen, we gaan jullie missen. Maar voordat jullie avontuur gaat beginnen zien we mekaar zeker nog. Groetjes en een dikke kus

• 18 Oktober 2009 - 19:11

Noortje:

Hoi Ilse en Lucie,

Ik zal jullie zeker gaan volgen! Leuk dat jullie een 'logboek' bijhouden. Misschien zie ik jullie nog bij de spinning en anders een goede reis!
    groetjes Noortje (en Sjoerd;)

• 19 Oktober 2009 - 10:41

Marjo:

Nog niet weg en dan al een speciale pagina op het web!!!Het lijkt wel alsof het niet snel genoeg gaat.Is nederland te klein geworden!?
    Veel plezier en we zullen jullie volgen via het web.
    groetjes de fam fuchs

• 04 November 2009 - 09:44

Har En Ria:

Hallo you2!,
    Zo te zien/lezen wordt dit wellicht de reis van jullie leven! Geniet ervan en maak "plentie" foto's, kunnen wij straks mooi zien waar jullie overal zijn geweest (want: wat zijn jullie VER WEG!!...)
    Veel plezier, wees voorzichtig en liefs van
    Har en Ria