Laatste werkdag!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Laatste werkdag!!! - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Oktober 2009 | Nederland, Roermond

Vandaag is het dan zover. De laatste halve werkdag is achter de rug. Nu is het zaak om de koffers te pakken, waarbij we natuurlijk niks willen vergeten. Of dat gaat lukken ondervinden we gauw genoeg.
We vertrekken donderdagavond met de trein naar Schiphol, waar we een nachtje blijven om zo lekker uitgerust te beginnen met ons avontuur. Wij wilden weer iets anders dan de meeste mensen, want wij gaan niet via het Oosten maar via het Westen. We strijken neer in San Francisco voor 2 dagen, waar we een rondtour gaan doen en Alcatraz gaan bekijken. Dan vliegen we de laatste 12 uur naar Auckland.

In de aanloop naar ons vertrek hebben diverse mensen aangegeven dat ze ons graag willen "volgen". Altijd leuk om te merken dat er mensen zijn, die met je meeleven!!!

We houden jullie allemaal op de hoogte van al onze belevenissen.
Dit bericht versturen we alvast rond om te kijken of het functioneert zoals wij het voor ogen hebben...

• 27 Oktober 2009 - 17:57

Petra (en Robert):

Heeeeeeeeeeeerlijk nu het er echt op gaat lijken. Het is jullie gegund. Tot donderdag!!

• 27 Oktober 2009 - 17:59

Clarina:

hallo vakantiegangers,
    veel plezier in Nieuw-Z eeland en kom gezond weer terug.

• 27 Oktober 2009 - 18:12

Hilda+henk Uit Gouda:

Het is bijna zover, we wensen jullie goede en mooie reis en dan zien we elkaar volgend jaar wel weer in Fugen . Groetjes H+H te G

• 27 Oktober 2009 - 18:16

Trix En Coen:

Een hele fijne vakantie, en heel veel plezier.. dan gaat de rest vanzelf.....! Kijk uit op Alcatraz, als je de boot mist kom je er nooit meer vanaf..

• 27 Oktober 2009 - 20:41

saffie
    bon voyage

• 27 Oktober 2009 - 21:09

Wilmie En Janne:

Nogmaals heel veel plezier,en we blijven jullie volgen.Liefs van ons saampjes.

• 28 Oktober 2009 - 07:33

Har Bongers :

hallo meiden, heel leuk om op deze manier een verslag te doen van jullie trip. Veel plezier gewenst. Kom ook weer gezond en uitgerust terug. Ria en ik wensne jullie "toi toi toi".
    Pas goed op elkaar.

• 28 Oktober 2009 - 08:02

Ine:

Hoi Dames het grote avontuur gaat beginnen of stopt het al heel vlug Alcrataz is dat niet die beroemde .....
    Grapje ik hoop dat jullie lekker uitgerust aan julie reis kunnen beginnen en wij gaan volgende week onze zoon afhalen na 9 weken van zijn avontuur in Finland.
    Dus dames we blijven jullie volgen!!! Groetjes

• 28 Oktober 2009 - 09:11

Dionne:

Daag tant Lucie & Ilse,
    Super veul plezeer en maak d'r un onvergetelijke reis van! Poen

• 28 Oktober 2009 - 09:38

Yasmina En Giel:

Ha vakantiegangers.

Leuk dat jullie ons mee laten delen in jullie reis.
    Wat een geweldig vooruitzicht.geniet saampjes.Het is een bijzonder avontuur.we hopen dat we veel zullen herkennen.Have a safe trip .Lieve groeten van ons.

• 28 Oktober 2009 - 19:21

Bob & Marguérite:

Found you!

Goede reis en fijne tijd down under. Geniet er van.

• 30 Oktober 2009 - 12:01

Eline:

Hoi vakantiegangers,
    Heel veel plezier, eerst in de VS en later natuurlijk down under. Ben benieuwd naar jullie verhalen! Geniet ervan!

• 01 November 2009 - 14:28

Marjo:

Hallo
    Lucie en Ilse
    het is dus zover eindelijk weg.!!!
    Geniet ervan en wij zullen jullie volgen via deze site
    groetjes Marjo en Paul

• 01 November 2009 - 14:32

Maud:

hallo soekertantes
    Ich hub sjuus mien scooterexamenboekje gans oetgeleze dus goan noe aan de vroage beginne.
    Euver un week is ut feest mer ving ut waal joamer dat ger neet kint kome. Mer veer zulle os amuseren veur euch derbie.
    tot un volgende bericht
    Dikke poen Maud