Alvast warm draaien.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Alvast warm draaien.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Alvast warm draaien....

Door: Ilse en Lucie

Blijf op de hoogte en volg Ilse

14 Oktober 2012 | Nederland, Roermond

Hallo luitjes,

Ik probeer alvast iedereen, die interesse heeft in onze reisverslagen, te benaderen.
Want op 17 november gaan we weer naar de andere kant van de aardbol. Via 2 dagen Singapore vliegen we naar Auckland. Daar halen we onze camper op, waarna we ruim 4 weken gaan rondtrekken. Onze bedoeling is om alleen het Noordereiland te verkennen, maar wie weet??

• 14 Oktober 2012 - 14:34

Johan:

Hoi samen, warm draaien, terwijl ik nu in de kou aan het werken ben, dat is niet eerlijk.

We zien elkaar nog wel voor die tijd, denk ik.
    gr.

J(oh)an

• 14 Oktober 2012 - 15:42

Han Van Gerwen:

We zullen jullie vakantieverhalen met interesse volgen. Blijven wij ook nog een beetje in vakantiestemming en wie weet worden wij ook nog eens besmet met het down-under virus. Zou zo maar kunnen.

Al vast een fijne vakantie maar we zien mekaar nog wel voor jullie vertrekken

• 14 Oktober 2012 - 21:19

Wimpie:

Veer zeen os nog de twellefde nov.Greetz van Jantje en Wimpie.

• 15 Oktober 2012 - 13:43

Har Bongers:

het lijkt de NASA wel, want ook voor jullie is het aftellen begonnen. Wij zijn zeer benieuwd naar jullie uitvoerige reisverslagen met zoveel mogelijk foto's zodat wij ons die trip kunnen besparen. Want voorlopig houden wij het bij Oostenrijk, is voor ons ver genoeg. groetjes van Ria en Har.

• 15 Oktober 2012 - 13:58

Anni:

Wir werden Eure Reise auch gespannt verfolgen und freuen uns schon auf viele schöne Fotos ;-)

Anni & Patrick mit Family

• 16 Oktober 2012 - 12:55

Coen Ermans:

Draaien jullie maar lekker warm bofkonten, ik zie jullie nu al genieten. Alvast heel veel plezier, en geniet ervan.
    Groetjes van Coen.

• 21 Oktober 2012 - 14:51

Hilda+Henk Uit Gouda:

Alweer naar de andere kant van onze aardbol!!!!!! wij wensen jullie een fijne vakantie met een hoop mooi weer en wachten met spanning het reisverslag af.

groetjes Hilda+Henk uit Gouda

• 17 November 2012 - 17:35

Michel:

Dag meiden,

Sorry, het is me niet gelukt je nog te feliciteren Ilse, bij deze alsnog van harte.
    Monique herkent dat Sara gevoel ook sinds kort!

Meiden veel plezier en houdt elkaar goed vast daar 'down under'.
    Ben beniewd naar de verslagen.
    gr. Michel