Nog 1 weekje en dan.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje en dan.... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje en dan....

Door: Lucie

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 November 2012 | Nederland, Roermond

Gistermiddag hebben we de papieren opgehaald bij het reisbureau. Over 1 week vliegen we naar de andere kant van de aardbol. Eerst vieren we nog de 50e verjaardag van Ilse op 15 november, ook zij moet er aan geloven!!!
Voor onze tussenstop hebben we gekozen voor Singapore. Daar blijven we 2 dagen om alvast te acclimatiseren. Op 20 november vliegen we verder naar Auckland, waar we de camper ophalen.
En dan kan onze 2e verkenning van "het land van de lange witte wolk" oftewel Aotearoa beginnen. We hebben er zin in!!!!

• 10 November 2012 - 12:59

Natalie:

Hai ilse en Lucie,

Eerst nog even feestvieren met die trol in de tuin ;-)
    En daarna hup nog even de boarding cards bij mij oppikken
    HMHM zo jaloers...
    Is er nog plaats in die koffer van jullie??

Ga er lekker van genieten. Het is jullie gegund. Ik hoop er ook ooit nog eens te komen.

Groetjes Natalie

• 10 November 2012 - 14:33

Anni:

Hallo Ihr 2 Lieben,

wir freuen uns schon auf viele schöne Fotos und Eure Nachrichten. Nächste Woche hören wir uns aber noch ;-) ...

Eure AsterXe aus dem Zillertal

• 10 November 2012 - 16:08

San, Lin En ?:

Hoihoi!

Spannend hoor, zo vlak voor de reis! Alvast heel veel plezier gewenst! Geniet ervan!

• 10 November 2012 - 19:38

Die 3 Gebrüder:

Hai Ilse en Lucie,

Nog efkes en dan is het weer zover... Mmwoah spánnend!
    We zijn ontzettend benieuwd naar het nieuwe fotoboek en stoere verhalen ;-)
    Goed jullie best doen daar!

Liefs,
    Erwin & Marloes, Niels en Stan

• 10 November 2012 - 21:21

Hilda En Henk:

wij wachten op de mooie foto,s en spannende reis avonturen.En voor ilse vast een fijne verjaardag.
    wij wensen jullie een fijne vakantie!!!!!!!!!!!!

groetjes Hilda en Henk uit Gouda

• 11 November 2012 - 11:51

Herman En Annie:

Beste Ilse en Lucie,

Alvast een hele mooie vakantie toegewenst en we kijken uit naar jullie foto's en verhalen.

We bellen nog even!

Groetjes uit Vledderveen

• 11 November 2012 - 14:16

Monique:

Hee jullie twee,

Heel veel plezier en ook namens mij het verzoek om vele foto's te plaatsen, het liefste ook enkele waar ik mijn eigen gezicht in kan fotoshoppen zodat ook ik mij die reis kan besparen ;-) Doe ik dat ook voor jullie als wij weer naar Oostenrijk gaan, deal? :-D

Groetjes,
    Mo

• 11 November 2012 - 14:19

Ria:

Lieve "Reisduiven",

Een goeie reis en héél veel plezier gewenst. Geniet er samen van en kom gezond en wel weer thuis!

Groetjes uit Linne.

• 11 November 2012 - 20:24

Nathalie En Joepie:

Heel veel plezier, en we wachten met spanning jullie avonturen af......

• 12 November 2012 - 09:22

Ton Eelderink:

Hoi meiden, fijne vakantie daar aan de andere kant van de wereldbol.
    Maak er wat leuks van maar jullie kennende gaat dat wel lukken!!!!!!!

XXX Ton

• 12 November 2012 - 12:06

Marjo:

Jullie verheugen je al op de vakantie??
    En de verjaardag van Ilse dan??
    daar verheugen wij ons op!!!!!(grinik,grinik, zijn al maanden aan het voorbereiden)
    Maar daarna weer op welverdiende vakantie>

Gr Paul en Marjo

• 15 November 2012 - 13:29

Yasmina En Giel.:

Lieve allebei.

Allereerst Ilse ,van harte gefeliciteerd en een dikke verjaarszoen van ons twee.
    En daarna..........oh ,heerlijk lekker met zijn tweetjes gaan genieten van dat o zo mooie stukje op de aardbol.
    Vandaag nog veel plezier en voor straks een geweldige mooie fantastische reis.Geniet ervan. have a Safe trip en kom gezond weer terug.
    En zoals jullie zien ,kan , na Giel ,ook ik weer op de site.Hartstikke leuk ,ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    Liefs van ons twee.Giel en Yasminaxxx

• 15 November 2012 - 15:18

Loes En Frits:

Even nog via deze weg,Ilse van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag
    Mooi versierd buiten.
    Verder willen we jullie een heel fijne vakantie wensen
    Ga er van genieten
    Groetjes Loes en Frits

• 16 November 2012 - 17:23

Ine:

Hoi dames, was weer ouderwets gezellig gisteravond.We hebben lekker gegeten en veel gelachen!!
    Ik wens jullie een supermooie tijd en kom gezond weer terug.
    Groetjes, Ine

• 17 November 2012 - 17:29

Miranda:

Hoi Ilse en Lucy,

Ilse nog van harte proficiat met je 25e verjaardag. Veel plezier en geniet ervan. Fijne vakantie. Maak er iets moois en onvergetelijks va. Gr Jo en Miranda.

• 18 November 2012 - 11:02

Trix En Coen:

Hoi Ilse en Lucie,
    Ilse als nog van harte gefeliciteerd met sarah en een dikke knuffel van ons allebei. We wensen jullie heel veel plezier een goede reis en geniet van dit geweldige land.