Het begin is gemaakt..... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu Het begin is gemaakt..... - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Ilse Mil - WaarBenJij.nu

Het begin is gemaakt.....

Blijf op de hoogte en volg Ilse

18 November 2012 | Nederland, Roermond

Zaterdagmorgen vanuit Schiphol vertrokken naar Singapore. Allereerst de complimenten voor Singapore Airlines. De vlucht zou om 10.30 uur vertrekken en 10 minuten van tevoren was het volle vliegtuig gereed voor vertrek! De 12 uur durende reis is voorspoedig verlopen echter zonder al te veel slaap en geen dikke voeten… Zondagmorgen 05.50 uur plaatselijke tijd (7 uur later dan in Nederland) hebben we voet op Singaporese bodem gezet. De warmte viel als een wollen deken over ons heen. Het is hier 28 C en doordat er af en toe een plensbui van een uur valt, is de luchtvochtigheid erg hoog. Het voelt wat klef aan.

Door een zeer vriendelijke taxichauffeur van Kuoni, die vanmorgen spraakwater had gedronken, werden we naar ons hotel gebracht. Het was alleen jammer dat men daar niet wist dat we kwamen (foutje Kuoni) maar gelukkig konden we de vouchers overleggen. Allereerst maar een paar uurtjes geslapen om ons vervolgens in het uitgaansleven van Singapore te storten. De mensen zijn erg relaxed en spraakzaam. Singapore ademt rust uit en je voelt je er direct op je gemak. Vanavond enkele foto’s gemaakt van de skyline en natuurlijk de bekende Flyer (reuzenrad). Als het weer morgen mee zit gaan we een rondje van een half uur meedraaien.

Morgenmiddag gaan we lekker de toerist uithangen en gaan we met een “open” bus een toer maken door de stad.

• 18 November 2012 - 20:10

Paul Evers:

Hey Ilse en Lucie,

Klinkt niet verkeerd. ENJOY
    Groetjes vanuit een nat en mistig Limburg.

Paul

• 18 November 2012 - 20:40

San & Lin:

Het eerste verslagje is een feit... Leuk!! Veel plezier in Singapore!

• 18 November 2012 - 22:51

Petra:

Lieve alletwee,
    Een mooie reis is begonnen .... geniet er van!!
    Ik ga de komende week weer genieten van de opleiding in Vasse. En dan natuurlijk oom nog af en toe werken: pubers 'pesten'!!

• 19 November 2012 - 00:09

Wilmie:

Hallo Mopkes,

Ja hier ben ik weer net terug van uit eten en natuurlijk eerst jullie reis verslag gelezen.
    Ben benieuwd naar de eerste fotos,geniet van de toer met de bus en natuurlijk het reuzenrad zal zeker de moeite waard zijn.

Lieve groeten van Wimpie en Jantje.

• 19 November 2012 - 09:53

Natalie Martens:

Hai Ilse en Lucie,

Goed dat de vlucht naar wens is geweest. Balen dat he hotel van niks wist. Is het verder allemaal goed gekomen?

Anders hoor ik het graag he.
    Veel plezier bij de voortztting van jullie reis

Groetjes Nat

• 19 November 2012 - 10:20

Rene En Sandra:

Heerlijk! Wij hebben ook een hoge luchtvochtigheid, alleen aan die 28 graden komen we niet. Veel plezier verder, kijken uit naar reisverslag 2. Knuffels R+S

• 19 November 2012 - 10:20

Rene En Sandra:

• 19 November 2012 - 20:11

Wilmie:

HALLO ik heb net de fotoos gezien sjoon .Zijn julie ook in het rad geweest???????
    Tot de volgende keer.
    GR van Wimpie en Jantje.

• 19 November 2012 - 21:26

Han:

Start is veel belovend. Leuk hotelletje dat Marine Sands Bay..........

• 21 November 2012 - 07:34

Rob Wagenaar HKC:

Hoi Ilse en Lucie,

wat een geweldige foto's ik denk dat jullie erg genoten hebben in dat reuzenrad!

veel plezier samen.

groetjes,

Rob

• 22 November 2012 - 14:33

Annette En Han:

Goed om te horen dat het eerste deel van de reis goed is verlopen. Singapore is zo te horen de moeiite waard. Suzan, mijn dochter, is er ook een weekend geweest en vond het ook een leuke stad.
    Geniet lekker van alle mooie en leuke dingen en we wensen jullie een heel fijne vakantie.